Barion Pixel

Az egyetlen dolog, amire szükséged van a weboldaladon a konverziók növeléséhez

cta

Ez most lehetne akár egy teszt is. Szeretném, ha megnéznéd a weboldalad és pontoznád a cselekvésre ösztönző (CTA) szempontjából.

A weboldalad minden oldalán kell lennie cselekvésre ösztönzésnek!

A CTA általában gomb formájában jelenik meg, de lehet valami szuper, figyelemfelkeltő szöveg is.

A CTA egy nagy, kihagyhatatlan, szemet kiszúró link, amely az általad választott következő oldalra viszi a látogatókat.

A cselekvésre ösztönző segít nekünk eljuttatni weboldalunk látogatóit onnan, ahol éppen vannak, oda, ahová mi szeretnénk, hogy menjenek (ööö – azokra az oldalakra, ahol pénzt tudunk keresni)!

Biztosan te is jártál már úgy, hogy egy weboldalon nagyon érdekes, hasznos információkat találtál, és netalán még meg is szeretted volna venni az egyik érdekfeszítő anyagot, de nem találtad a következő lépést. egyszerűen nem tudtad, hova kattints, hogy eljuss a termékhez.

Uh, ez nem túl jó.

A weboldalad látogatóinak nem szabad, hogy eszükbe jusson a következő kérdés: “Hogyan tovább?”.

Ne érezd úgy, hogy a CTA-k idegesítőek. A te feladatod, hogy a weboldalad látogatóit végigvezesd a weboldaladon és ösztönözd őket arra, amit szeretnél, hogy megtegyenek (pl. vásároljanak, foglaljanak időpontot, letöltsenek egy ajándékot stb.)

Na, de térjünk vissza a teszthez. Weboldalad minden oldalán szükség van CTA-ra.

Először számold meg az oldalak számát. Tegyük fel, a weboldaladnak 10 oldal van.

Ezután számold meg azokat az oldalakat, ahol van cselekvésre ösztönzés. Ezeknek az oldalaknak adj 1-1 pontot. (ha több CTA van egy oldalon, akkor is csak egy pontot ér az adott oldal)

Majd összesíts. Ha 5 oldalon van cselekvésre ösztönzés, akkor a pontszámod 5/10.

Amit itt keresünk, az egy tökéletes pontszám. Ezen a teszten akkor vagy sikeres, ha 100%-os a weboldalad!

De a jó hír az, hogy hagyom, hogy szerkessz egy kicsit a weboldaladon, majd ismételd meg a tesztet, mielőtt elküldöd az eredményeket nekem. 😉

Lépj be a weboldal szerkesztőbe, és minden oldalhoz adj hozzá egy gombot, amely lehet az oldal tartalmán belül vagy az oldal alján.

CTA gomb szabályok

1.Rendben van, ha több különböző CTA van egy oldalon az esetek 90%-ában.

A kezdőlapon valószínűleg több is lesz. Ezenkívül minden olyan oldal, amely különböző ajánlatokról szól, több CTA-gombot tartalmaz.

  1. példa: ha vállalkozásodnak két különböző szolgáltatása van, mint például a kalligráfia és a szövegírás, akkor a CTA gombok fogják a látogatókat, érdeklőket arra az oldalra irányítani, amelyik őket érdekli.
  2. példa: többféle ajánlatcsomagod van különböző árakon, ezért a Szolgáltatásaim oldalon több CTA gomb lesz, amelyek segítségével elirányítod a látogatókat az adott részhez.

2.Két olyan oldal van, amelyen nem javasolt többféle CTA gombot használni: a feliratkozó oldalak és az értékesítési/szolgáltatás oldalak.

A feliratkozó oldalon nem szeretnénk, hogy bármi is elvonja a látogató figyelmét az oldal céljáról – hogy rávegyük őt a feliratkozásra!

Nemcsak az szükséges, hogy az oldalon az egyetlen CTA a feliratkozás legyen, hanem az összes többi hivatkozást is el kell távolítanod az oldalon.

Ebben a bejegyzésemben megmutatom Neked, hogyan tudsz létrehozni olyan WordPress oldalt, ahol nem látszik sem a fejléc, sem a lábléc.

Az értékesítési/szolgáltatási oldalon 1, talán 2 féle cselekvésre ösztönző lehet. Először is azt szeretnénk, hogy az foglalás/érdeklődés/vásárlás legyen (bármi is a szolgáltatásod). A második CTA lehet egy foglalás ingyenes konzultációra.

Nem árt ugyanazokat a cselekvésre ösztönzőket megismételni az egész oldalon, sőt ezt javaslom is.

Hogyan lehet tökéletes a cselekvésre ösztönző teszted

Ha a teszt első alkalommal nem volt tökéletes, akkor itt vannak a következő lépések.

  1. Lépj be a weboldal szerkesztőbe, és tegyél cselekvésre ösztönzőt minden oldalra

… Ennyi. Nem nehéz igaz?

Oké, most elvégezted a tesztemet, adok neked ajándékba Egy cselekvésre ösztönző gyorssegédet. Összeírtam neked pár javaslatot, mit írj a “Letöltöm, Tovább” helyett.

Töltsd le itt →

mockup1

ingyenes

kezdőoldal tervező

Azon gondolkodsz, hogy mit és hova írj a weboldaladra? Ingyenes exkluzív hozzáférést kapsz a Kezdőlap Tartalomtervező ebookomhoz!

Az a tartalomtervező, amelyet minden általam épített weboldal megtervezéséhez használok. Töltsd ki az üres helyeket, hogy a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben meg tudd írni a weboldalad kezdőlapjának szövegét.

Görgess fel↑