6 biztos jele annak, hogy vállalkozásodnak egyedi tervezésű weboldal kell

2021.04.04.
célközönségedre tervezett weboldal

Egy nagyon jó minőségű, célzottan a célközönségedre tervezett weboldal vízválasztó lehet a vállalkozásodban. Azonban ez nem azt jelenti, hogy az egyedileg tervezett weboldal mindenkinek jó.
Az igazság az, hogy az egyedi weboldalak VALÓBAN NAGYON drágák lehetnek, és nincs értelme befektetni egybe, ha a vállalkozásod még nincsen egy bizonyos ponton.

Itt van néhány jel, amely szerint vállalkozásod készen áll arra, hogy egyedi célközönségedre tervezett weboldal tulajdonosa legyen:

1. Vállalkozásod legalább 2-3 éves.

Az első néhány évben főként megismered magad és a vállalkozásodat. Megalapozod a folyamataidat és szolgáltatásaidat. Ezért annak nincsen értelme, hogy hatalmas összeget fordíts egy 100% -ban egyedi weboldal tervezésére, miközben minden még nagyon képlékeny, változó. Miután kialakítottad vállalkozásod koncepcióját, szilárd jövőképed és fizető ügyfeleid vannak, akkor valószínűleg itt az ideje egy egyedi, célközönségedre tervezett weboldal elkészíttetése.

2. Kinőtted a már meglévő sablon alapú weboldaladat.

Az előre elkészített weboldal sablonok nagyszerűek, amikor még a vállalkozásod elején jársz. De ahogy egyre komplexebb lesz a vállalkozásod, a weboldallal kapcsolatos igényeid is nőnek, és ezeket az igényeket teljes körűen kiszolgáló sablont nehéz lesz találnod. A sablonok valójában csak kiindulási alapként szolgálnak, és elindítanak az úton addig, amíg elegendő erőforrásod lesz ahhoz, hogy megbízz egy szakembert, aki elkészíti a célközönségedre tervezett weboldalt.

3. Unod már, hogy neked kell azokkal a technológiai megoldásokkal foglalkoznod, amelyek a weboldalad zökkenőmentes működéséhez szükségesek, és készen állsz arra, hogy ezt a feladatot másnak átadd.

Már előre rettegsz attól, hogy ismét előjön valamilyen hiba a weboldaladon. Esetleg valaki küldd egy üzenetet, hogy nem működik a weboldalad, nem tudja megnézni rajta, amit szeretne. Nem szeretnéd többé a fejlesztő szerepét magadra vállalni. Vagy a továbbiakban működésre bírni a weboldaladat, hogy azt tegye, amit te akarsz. Csak azt akarod, működjön úgy, ahogy kell, anélkül, hogy mindig aggódnod kellene attól, milyen hiba jön elő megint.

4. Weboldaladról hiányzik az * IT * faktor.

A meglévő weboldalad szép, de a szép már nem igazán elegendő. Tetszett a weboldalad, amikor pár évvel ezelőtt megépítetted, de most teljesen más a vállalkozásod. Új ajánlataid, szolgáltatásaid vannak, emeled az áraidat. Olyan élményt szeretnél a weboldaladra látogatóknak nyújtani, hogy az vásárlásra ösztönözzön, és fizető ügyfelekké alakítsa őket. Arról nem is beszélve, azt szeretnéd, ha weboldalad 100% -ban igazodna a brand-edhez és személyiségedhez, hogy amikor látogatóid felkeresik a honlapodat, az elkápráztassa őket.

5. Weboldalad már nem segíti a vállalkozásod fejlődését.

Ha egy új szolgáltatást vagy ajánlatot szeretnél elindítani, de a meglévő weboldalad nem teszi lehetővé, hogy megfelelően kommunikáld azok értékét, akkor az bizony ügyfelek elvesztéséhez, mi több bevétel kieséshez vezethet. Nem úgy prezentálod magad, ahogyan azt tényleg kellene, mert túlságosan zavar a weboldalad kinézete, a korlátozott használhatósága vagy akár a fentebb említettek egyike. Ez egy nagyon nyomós indok arra, hogy eljött az ideje egyedi, célközönségedre tervezett weboldal készíttetésébe befektetni!

6. Készen állsz arra sok pozitív dologra, amit egy egyedileg tervezett weboldal hozhat az életedbe és üzletedbe.

Ez az utolsó pont ésszerűtlennek tűnhet, de néha vállalkozóként saját magunk dolgát nehezítjük meg. Úgy gondoljuk, hogy jól felkészültnek, rendezettnek kell lennünk, mielőtt valami újat kipróbálnánk. De az az igazság, ahogy a vállalkozásod növekszik és egyre több feladat keletkezik, a dolgok nem lesznek egyszerűbbek, csak bonyolultabbak. Talán soha nem fogod úgy érezni, hogy készen állsz egy hatalmas összeget befektetni – valójában senki sem érzi ezt! És nem lesz olyan, aki odaáll eléd egy táblával, és jelzi, hogy eljött a pillanatod. Ezért ahelyett, hogy azt kérdeznéd magadtól, készen állsz egy egyedi weboldal tulajdonosának lenni (vagy kifizetni azt). Inkább tedd fel magadnak a kérdést, hogy készen állsz e azokra a pozitív dolgokra, amelyeket egy célközönségedre tervezett weboldal nyújt, például…

  • A vállalkozásod gyorsabb növekedése azáltal, hogy ügyfeleid felvehetik veled a kapcsolatot a weboldaladon keresztül, időpontot foglalhatnak, szolgáltatásodra jelentkezhetnek, nem neked kell őket hívogatnod.
  • Automatizált folyamaton keresztül ügyfeleid, látogatóid ingyenes anyagokat tölthetnek le, amikor feliratkoznak a hírleveleidre, vagy megvásárolhatják a csali termékedet.
  • Lehetőség passzív bevételre a weboldaladon közzétett digitális termékek és e-kereskedelem által.
  • Saját felületed van, ahol te hozod a szabályokat, kontrollálod a hozzászólásokat (ezt a közösségi média nem tudja megadni).
  • Több szabadidő, hogy azzal foglalkozhass, amit igazán szeretsz.

A bejegyzés lényege az, hogy nem kell tudnod minden kérdésre a választ vállalkozásodban ahhoz, hogy készen állj egy egyedi, célközönségedre tervezett weboldal tulajdonosának lenni. Csak nyitottnak kell lenned az ezzel járó pozitív dolgokra, és első lépésként szerződj egy webdesignerrel. A második lépés bízz a folyamatban. Eddig úgy építetted a vállalkozásodat, hogy bíztál a megérzéseidben, és ettől egyáltalán nem különbözik az a döntés, hogy egyedi weboldalad tervezését kiszervezed egy hozzáértő webdesignernek.

Ha úgy érzed, itt az ideje vállalkozásoddal szintet lépni, és ehhez befektetsz egy egyedi weboldalba, keress meg, írj és elkészítem neked!